Fredag!

Nu har ju fredagen gått förbi! FAN! Jag vill ha mer utav min lediga dag nu.. Detta känns verkligen skit. Åkte ut till harge men där var det ju inge kul. Ringde David & så snäll som han är så kommer han och hämtar mig, Sara & Cilla. Han bjöd till och med mig upp på kaffe nån dag (: Kunde ju vara trevligt.

Kändes som hela magen ville vända sig ut och in igår, fan! Det här är ju inte klokt någonstans! Vet faktiskt inte vad jag tycker, eller jo det vet jag, men vill faktiskt inte säga det här just nu!

ÅHH! Ska allt vara såhär? Jag blir verkligen galen! Det är fan inte sant eller klokt någonstans! Varför är jag så jävla störd i huvudet för då?!

JÄVLA SKIT SÄGER JAG BARA!!!!!!!!!!!!!!! Fan!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ida du är inte störd ihuvet, du är bra:)

2009-08-01 @ 17:28:11
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0