Fiasko!

Ett bröllop = FIASKO! Fy för den fan säger jag! Att vuxna 30 åriga karl jävlar kan bete sig som 10 åriga ungjävlar rent ut sagt! Fy fan!

Jag blir inte klok på denna skit. Syrran, du är värd någon så jävla mycket bättre! Någon som kan ta hand om dig på rätt vis! Inte behandla dig som om du kom från 1700-talet för helvete!

& raggar jävla äckel som försöker dra upp klänningen på mig, nej fy fan! Aldrig mer ett bröllop, helvete heller!

Du ska inte tåla att ett babyface till karl jävel kallar dig både fitta, hora, subba & att han inte vill sova med en subba på ett hotellrum! Jävla dum jävel! Jag tål inte idioter & skithögar! Att han ska slå på sin vän också, jävla skithög säger jag!

Känner att mitt blogginlägg börjar bli fullt med bara massa äckel ord! Så jag känner att nu får det faktiskt räcka med det!
Men nu vet ni ju på ett ungefär vilket bröllop jag varit på!

Hey hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0