Denna vecka då!

Ja, denna vecka har ju varit trevlig! Har väl varit irreterad, som vanligt..... Är nog inget ovanligt när det gäller mig då.
I måndags jobbade jag, jag började min semestervecka efter det paset! WOHOO!
Då hade ju självklart strandhugget öppet för mig, Emilia, Malin & mellan Jocke (; Sem kom Jimmy förbi, så vi drog på efterfest hos han. Det var väldigt trevligt de. Hem för att sova.

Tisdag. Då hjälpte jag Bella med att måla deras trapp i det nyinköpta huset (: Tror ni inte på fan att jag lyckas doppa hela håret i färgen eller?! Sitter fortfarande med några grå hårstrån på huvudet och fortfarande med färg på handleden. Så typiskt! Men det blev ett par kalla på det, sen var det ju lugnt (; Hem och sova då med (:

Onsdag, ja det var ju en dag för sig. En lååång dag! Dra till Nettan för att göra lite omplaneringar i våran plan inför möhippan. Den vart inte lika bra som den första, men den fick ju duga iaf!  & det blev ju kalas.
Efterfest på det, en lång efterfest ja. Först uppe hos Stoffe & Steffo sen blev det vidare till David, var hemma straxt efter kl 5 på morgonen hehe :P

Torsdag, idag alltså. En BAKISDAG, verkligen! Inte så trevligt med andra ord. Ut på sjön blev det iaf med mamma, pappa, Emilia & Linnéa. Badade en sväng och hoppades på att bakfyllan skulle ge sig av, inte fan gjorde den de. Så jag tog en svängom i båten och somnade nog till en liten sväng. Vaknade av att alla skrek på mig att ta emot saker till båten. Jaja, nyvaken och allt. Lyckades ju ändå. Hem & kollade på Vi hade iaf tur med vädret igen! Så jäkla bra är den :D Grilla till det & ostkaka till efterrätt, gud så gott det var (:

Fredag, det blir ner på stan en svängom, fixa bröllopspresent & så. Hem och nog göra en brylepudding, det är ju kanon gott. Örebro förmodligen senare på kvällen för Jennifer har ju tagit sitt körkort nu (: Snart har ju en annan ekonomi för att göra det! Hem ta det lugnt, sova.

Lördag blir en jävligt tidig dag! Upp halv 7, brorsan kommer och hämtar mig för att vi sedan ska tll syrran och fixa hela morgonen och förmiddagen där. Bröllop kl 14.00 i landskyrkan. & tärna ska man vara, jäklar vad nervöst detta blir. Har ju inte direkt fått nån ordning på hur jag ska gå, eller ja, jag ska väl gå som vanligt men.. ja. Vart jag ska stå eller nått. Men det kan ju bli grejer det, fy fan! Fest på det sen då, i Östansjö! Det kommer bli kalas, skit bra helt enkelt!

Söndag, säkert en bakisdag igen. Sen får det fan vara bra på ett bra tag med den där alkoholen, den tar hårt!

Jävlar också vilken tandvärk jag har, jäkla visdomständer. Högra skinden har ju till och med svullnat upp på mig, ska det se snyggt ut när man står i kyrkan :/

Nu blir det att ladda telefonen, kolla på 27 dresses & sedan sova!

Hey hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0