McDonalds

Sitter nu i min ensamhet på rummet, solen lyser in genom fönstret :) Prästen är på besök hehe. Lyssnar på System of a down chop suey. Ska iväg och jobba snart, blir bara 3 timmar skönt det. Hoppas att man slipper alla dessa jävla idioter! Ska inte gå in på vad jag vill göra med dom :P Nu är iaf allt klart till påsk när jag drar till Grebbestad. Får jag avslag på min ledighets ansökan så tar Linnéa min tid så tar jag hennes veckan efter :) Vill åka nu!! Det ska bli så kul att träffa alla igen, party :P Nä jag vet inte vad jag ska sriva nu längre. Hoppar från det ena till det andra :s Jag har iaf varit duktig i helgen! I fredags drack jag några glas vin, var hemma innan kl 12 på natten :) I lördags drack jag 2 glas vin var hemma innan halv 1 på natten satt vid datorn en sväng och pratade med Sara sen gick jag till sängs :) Nu säger jag hejdå, ska snart byta om till jobb kläder :) Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0