Måndag

Jaha, idag är det måndag.. vaknade av att jag fått ett sms utav Eveline :) ringde upp henne och hit kom hon så jag bjöd på frulle. Hon hjälpte mig jätte mycket med teorin. Det kändes kanon, tack för hjälpen! Hon körde också ner mig till jobbet :P Denna dag har varit bra, många som har handlat. Hoppas på lite löning innan jag drar till Grebbestad på torsdag direkt efter jobbet på donken :) Sara har gjort mig sällskap i stort sett hela tiden nere på Designrummet, hon fick en penna utav mig :) Vi har druckit kaffe och hallon/blåbärs saft, väldigt gott det.. Efter jobbet gick jag och solade 10 min. Såg alltså verkligen ut som Pippi Långstrump när jag kollade mig i spegeln, på med brillorna och sprang hem :P Vill ju knappast att någon ska se hur man ser ut efter en solning ;) Har varit inne på Viktors Minnessida idag, alla skriver så fint till han! Lyssnar just nu på Beyoncé, hon är väldigt bra har jag kommit fram till :) Herrugud vad många smielys jag gör hela tiden, vet inte varför men blir tydligen bara så. Tänker inte ens på det hehe.. Ja, jag vet inte vad jag ska skriva mer nu, försöker klura så mycket jag kan. Vet ju att Sara tycker om att läsa min blogg :P Dels för hennes skull jag försöker skriva så låångt jag kan :D Men det börjar ta slut nu.. Hörs kanske imorgon innan jobbet på donken :) Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0