lyckad födelsedag.. eller inte!

I tisdags fyllde man 19 år.. varav en familjemedlem kom ihåg det och sa grattis. Det kändes väldigt trevligt måste jag säga.. Två st påminde jag och tre st har inte sagt något än heller. I onsdags ringde min äldsta syster till mig, trodde att hon skulle säga grattis, men icke. Hon skulle bara fråga när mamma slutade, eftersom det inte var någon hemma som svarade. Pappa har inte sagt grattis än.. Men han vet att han har glömt det och han fjäskar som bara den för mig. Det vill jag inte att han ska göra, det känns bara dumt, blir en dum stämning då med.. Jag berättade för Emilia att mamma hade glömt säga grattis till mig på morgonen och då blev hon helt till sig av jag vet inte vad.Men hon sa; förlåt , hur kunde jag glömma det.. Grattis! Bror har inte heller sagt något. Nu är det torsdag, min äldsta syster ringde nyss igen.. Frågade om jag pratat med Sara om bröllopet, om hennes killes bror kunde spela säckpipa då.. Det sitter högt, väldigt högt upp i hennes huvud måste jag säga, utan att vara elak eller låta elak på något vis. Blir bara så besviken, det var några vänner som också glömde bort det. Men jag tackar er alla som kom ihåg det! Jag blev verkligen jätte glad!! Men det är mer troligt att mina vänner skulle glömma det, inte min familj! Mamma skyllde på minnet :/

Förresten vet jag knappt vilka som är ens vänner längre.. Jag vet inte, försöker höra av mig, men några av dom hör av sig när det passar dom själva. Blir så trött på det, verkligen. Men har kommit på det att när det passar dom behöver det ju inte heller passa mig, tycker jag..

Jahaja, fick iaf en ögonskugga utav Linnéa & en glass, Magnum Temptation (tror jag att den heter). Sen har jag fått en jacka utav Eveline :) Tack så mycket raringar!

Nä, nu ska jag ta och byta om sen ska jag ta bussen och sen springa över den där läskiga vägen till jobbet!

Kommentarer
Postat av: Bella

Jag sa i alla fall grattis till dig :D

& tack för den goda tårtan hehe! :)

2009-05-03 @ 20:36:07
URL: http://gabriellaonnelind.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha ja tack så mycket för det :) det är lugnt, den var ju så otroligt god :D

2009-05-10 @ 22:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0