jao folket!

Nu är det onsdag, kl är 23.46 på kvällen. Detta innebär ju då att det snart ät torsdag. Då åker nämligen jag till G-town! firar påsk där detta år :) Skönt att dra bort ett tag, slippa alla efterhängsna idioter som bara snokar runt och är allmänt nyfikna utav sig.. Just du ja, ta åt dig.. Äter iaf mina sista bågar, eller ja dom mamma lämnade kvar åt mig ;) Gött det. Blir att ta e bira och rött vin påväg neråt. Blä för att åka i donken kläder. Blir väl pissepaus nån gång så jag kan byta om :P

Har inget roligt att skriva om.. Kommer atagligen mer efter helgen.

Fick reda på att från och med 6 maj så ska pappa läggas in 3 dagar i veckan till den 18 juni. Suckar.
Fy fan rent ut sagt! När allt väl börjar kännas bra igen så händer det. Som triss reklamen "Plötsligt händer det", alltså inte åt det bra hållet. Jävla skit säger jag. När man har glömt så dyker det bara upp där, blir så less på ksiten. Önskar att man kunde vara en normal familj. Menar absolut inte att det är något fel på dig så, pappa. Utan att bara leva som en helt vanlig familj. Ni förstår eller? Detta med att pappa ska in 3 dagar i veckan innebär också att jag måste ta ännu mer ansvar hemma än vad jag redan gör. Jag vet att det är jag som kommer få ta hand om Arvid, eftersom ingen annan vill ju ta ut han, stackare! Städa, handla mat, jobba som bara den antagligen.

Lönen från donken denna månad går direkt till mamma.. fy. Blir så ledsen bara när jag tänker på hur det egentligen är här hemma, för det är ingen guldknapp vi lever på. Inte heller någon silverknapp eller bronsknapp. Känns som att vi lever på en oslipad jävla träknapp! Jag har verkligen börjat ta tag i teorin nu, så det kan bli ett körkort utav allt nu. Får faktiskt dåligt samvete. Man försöker att inte tänka på det, men så öppnas en speciell men ibland och kan säga något olämpligt..

Jag orkar faktiskt inte skriva mer om min vardag nu. Hörs kanske på måndag om hur min påskhelg 2009 har varit. Hoppas att den blir bra iaf :)

Hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0